De Telegraaf welkom in Ajax-kleedkamer

Deel via social media:

Bronvermelding
Foto René Bouwman
Redacteur
Edwin van der Sar (algemeen directeur Ajax), Marc Vangeel (CEO Telegraaf Media Groep) en Menno Geelen (commercieel directeur Ajax) zetten hun handtekening onder een nieuwe overeenkomst.
Auteur
Van onze Telesportredactie
Publicatie datum

Het is het domein van de spelers en trainers, dus verboden terrein voor de pers. Maar om de goede band tussen Ajax en De Telegraaf te onderstrepen, besloot de Amsterdamse club bij wijze van uitzondering juist in de kleedkamer de verdere commerciële samenwerking te beklinken.

De Ajax-directeuren Edwin van der Sar en Menno Geelen tekenden met Marc Vangeel, CEO Telegraaf Media Groep, de nieuwe overeenkomst. De huidige verbintenis liep tot 30 juni 2019, maar vanwege wederzijdse tevredenheid blijft De Telegraaf tot medio 2023 als Official Mediapartner aan Ajax verbonden.

"Wij zijn erg blij met de vervroegde verlenging van ons mediapartnership met Ajax", zei Vangeel die een mini-rondleiding door de Johan Cruijff ArenA kreeg. "Het toont aan dat beide partijen de samenwerking als zeer plezierig en waardevol beschouwen. Dat de samenwerking tot 2023 verlengd is, ervaren we als een blijk van vertrouwen en we verheugen ons op het voortzetten van deze mooie samenwerking."

Ook commercieel directeur Geelen van Ajax was content. "Wij hechten veel waarde aan duurzame partnerships en de samenwerking met De Telegraaf is daar een mooi voorbeeld van. De afgelopen jaren hebben we gezamenlijk mooie activiteiten georganiseerd en met dit nieuwe contract kunnen we dit doorzetten. Wij kijken dan ook uit naar de verlengde samenwerking."

Beide partijen zijn ook voornemens de samenwerking met De Echo, de Amsterdamse krant die middels huis-aan-huis-verspreiding ruim 251.500 lezers in Amsterdam bereikt, voort te zetten.

Deel via social media:

Meer over